Necessites enviar les invitacions per al teu esdeveniment? Amb el nostre servei de mailing per a esdeveniments podreu enviar invitacions amb QR de forma massiva per facilitar l’accés al vostre esdeveniment.
D’una manera molt senzilla podràs enviar un correu electrònic a tots els assistents amb una invitació en format print@home amb codi QR. Els convidats rebran un correu electrònic amb les instruccions per assistir a l’esdeveniment i l’entrada en PDF.
Només necessitem la llista dels assistents i els continguts que vols enviar, de la resta ens encarreguem nosaltres.
El nostre sistema de mailing per a esdeveniments s’integra fàcilment amb altres sistemes, com ara el control d’aforament, la venda d’entrades i l’acreditació per a esdeveniments.
A més, oferim suport personalitzat per assegurar que el teu esdeveniment es desenvolupi sense problemes.
Si vols obtenir les dades dels assistents al teu esdeveniment d’una manera ràpida i senzilla, disposem de formularis web perquè els assistents al teu esdeveniment es puguin inscriure per ells mateixos.
I a tot això li podem sumar la facilitat de fer enviaments de correus electrònics massius per donar a conèixer a la teva llista de contactes la disponibilitat dels formularis perquè es registrin, tot això de forma segura i eficient.
A més, el servei de mailing proporciona informació fiable sobre l’entregabilitat dels correus electrònics enviats, podent conèixer fins i tot si aquests han estat oberts o marcats com a correu brossa.
Però això no és tot, el que pot començar amb un enviament massiu de correus electrònics i seguir amb el servei de formulari web, també es pot complementar amb altres com el de validació i control d’aforament.
Coneix tots els detalls i resol els teus dubtes sobre el nostre servei de mailing massiu per a esdeveniments.
Es tracta d’un mitjà molt senzill amb què podràs enviar un correu electrònic a tots els assistents amb una invitació en format print@home amb codi QR. Els convidats rebran un correu electrònic amb les instruccions per assistir a l’esdeveniment i l’entrada en PDF.
Només necessitem la llista dels assistents i els continguts que vols enviar, de la resta ens encarreguem nosaltres.
Per descomptat, oferim un suport personalitzat per assegurar-nos que es compleixin amb les necessitats del teu esdeveniment i que aquest es desenvolupa sense cap imprevist.
Si vols obtenir les dades dels assistents al teu esdeveniment d’una manera ràpida i senzilla, disposem de formularis web perquè els assistents al teu esdeveniment es puguin inscriure per ells mateixos.
Posem a la teva disposició un equip tècnic altament experimentat, llest per oferir assistència i assegurar el millor funcionament del nostre sistema. Per nosaltres és primordial oferir un servei de qualitat i resoldre ràpidament qualsevol incidència que sorgeixi al llarg de tot el procés.
Sí, a més d’e-mails per a l’enviament d’acreditacions, també enviem comunicacions de qualsevol tipus, com ara reminders, campanyes de publicitat, cronogrames o notificacions de l’esdeveniment i d’altres. Tot depèn del material que vulguis fer arribar al teu llistat de contactes.