VALIDACIÓ D’ENTRADES I
CONTROL D’ACCESOS


¿VENS LES TEVES PRÒPIES ENTRADES?

Si vens qualsevol tipus d’entrada i vols verificar la seva autenticitat, assegurant que es detecten les duplicades, no vàlides o falsificacions, tenint un control en temps real del nivell de validació, podem treballar conjuntament.

La nostra solució permet gestionar simultàniament diferents recintes, espais, formats i tipologies d’entrada (per a un únic esdeveniment o per a diversos simultàniament, sense importar on es fan) podent controlar des d’els actes més petits als més grans i complexos.

Si ets dels que prefereixen encarregar-se de gairebé tot, nosaltres t’ajudem fins on calgui. Podem llogar-te el sistema, només els dispositius de lectura, encarregar-nos del muntatge i, fins i tot, estar de guàrdia per a possibles incidències.

I si cau la xarxa wifi, Internet o el subministrament elèctric?  Seguim funcionant!

A més, podràs vendre mitjançant tots els operadors de venda d’entrades que vulguis (nacionals o estrangers). Fins al punt que podem fer que els teus canals de venda d’entrades mantinguin la venda activa durant l’esdeveniment i es pugui validar simultàniament.

Tot això sense importar el volum de venda o el seu format (Entrada física -hardticket-, Print@Home, Passbook, Acreditació, Polsera, Targeta RFID, o dispositiu NFC).

També t’assessorem per si vols generar les teves pròpies entrades en paper físic o en Print@Home  (Packs, Grups, Descomptes per Internet, Pagaments Fraccionats, Pagaments Electrònics, etc).

I si busques una solució diferent, feta a mida: la podem desenvolupar.

Validació d'entrades

Tindràs accés als teus informes allà on vulguis: al recinte o còmodament al teu mòbil des de casa.