ACREDITACIÓ D’ASSISTENTS
I GESTIÓ DOCUMENTAL


¿MUNTANT UNA CONFERÈNCIA?  ¿POTSER UNA FIRA PROFESSIONAL?

No tot es redueix a la venda d’entrades! En molts casos els esdeveniments són per a clients, gent del sector o personal convidat especialment per a la ocasió (fires, formacions específiques, tornejos, professionals, xerrades, exposicions, gales, lliurament de premis, etc.).

Per a aquestes ocasions tenim la solució a la teva mesura: es tracta de l’oficina d’acreditació.

Aquest mòdul d’oficina virtual d’acreditació permet al seu administrador:

  1. Gestionar l’accés al recinte de treballadors, convidats, premsa i vehicles
  2. Generar acreditacions de pagament mitjançant TPV virtual o sense cost
  3. Assignar diferents privilegis de trànsit dins del recinte
  4. Autoritzar als diferents responsables de departament per poder revisar, acceptar, denegar o bloquejar l’accés a tercers
  5. Enviar per e-mail tota la documentació necessària per accedir al teu recinte (format Print@Home d’acreditacions, invitacions, etc.)


La plataforma d’acreditació està integrada amb el servei de validació, pel que podràs generar informes d’assistència en temps real. En tot moment sabràs el personal que hi ha dins del recinte, els que falten per entrar i, una vegada finalitzat, podràs agrair de forma personalitzada als concurrents la seva assistència.

Acreditació assistents

En tot moment sabràs el personal dins del recinte, els que falten per entrar i, una vegada finalitzat, podràs agrair de forma personalitzada als concurrents la seva assistència